Om jou als inwoner een snelle én kwaliteitsvolle dienstverlening te bieden, werkt Stad Halen op afspraak.
Heb je één van onze diensten nodig? Maak dan vooraf een afspraak. Zo vermijden we lange wachttijden en kunnen we jou beter helpen.
🗓 Afspraak maken?
Dat kan heel eenvoudig:
➡ Via het digitaal loket: https://halen.mijnafspraakmaken.be
➡ Of telefonisch op het nummer 013 61 81 20
🛍 Enkel voor het afhalen van vuilniszakken of cadeaubonnen hoef je géén afspraak te maken. Hiervoor kan je gewoon langskomen tijdens de openingsuren van het stadhuis.
📄 Online aanvragen? Dat kan ook!
Heel wat attesten, uittreksels en akten kan je digitaal aanvragen via:
👉 https://halen.smartloket.be/smartloket
ℹ️ Let op: voor sommige documenten heb je je elektronische identiteitskaart (eID) en een kaartlezer nodig.
📱 Wil je alles in één handige app?
Download dan “Mijn Stadsapp” – jouw persoonlijke digitale assistent voor nieuws, meldingen, afspraken en meer!