Stadsdiensten blijven maximaal bereikbaar
26
nov
2021
Uiteraard werken wij, zoals op het Overlegcomité van woensdag 17 november werd aangegeven van zo veel mogelijk van thuis. Deze maatregel geldt nu voor de meeste diensten van het stads- en OCMW-bestuur, waar mogelijk. Maar ook nu doen we er alles aan om onze bereikbaarheid en dienstverlening optimaal te garanderen. Wij vragen je wel om niet-dringende zaken uit te stellen en vragen begrip voor eventuele langere wachttijden.
Hoe maak ik een afspraak?
- Je kan dit online op onze website: https://afspraken.halen.be/
- Je kan een mailtje sturen naar info@halen.be
- Je kan telefonisch op 013 61 81 20 een afpraak maken.
-> Voor het afhalen van huisvuilzakken moet je geen afspraak maken.
Huidige openingsuren
maandag: 13.00 –19.00 uur
dinsdag: 09.00 - 12.00 uur en 13.00 - 15.00 uur (geen afspraken)
woensdag: 08.00 – 12.00 uur en 13.00 – 17.00 uur
donderdag: 08.00 – 12.00 uur en 13.00 – 16.00 uur
vrijdag: 08.00 – 12.00 uur
Wist je dat...
.. je voor heel wat zaken niet naar het gemeentehuis moet komen. Heel wat documenten, attesten of inlichtingen kan je gewoon online aanvragen. Je krijgt ze vaak binnen enkele minuten in je mailbox geleverd. Dit kan via de knop op de homepagina 'digitaal loket'
Contactinformatie
Onthaal
Stadhuis
Markt 14
3545 Halen- 013 61 81 20
- 013 61 81 21
- info@halen.be
Openingsuren
- Vandaag open van 09:00 tot 12:00 (Op afspraak), van 14:00 tot 16:00 (Enkel telefonisch)
- Morgen open van 09:00 tot 12:00 (Op afspraak)