Stadsdiensten blijven maximaal bereikbaar

26
nov
2021

Uiteraard werken wij, zoals op het Overlegcomité van woensdag 17 november werd aangegeven van zo veel mogelijk van thuis. Deze maatregel geldt nu voor de meeste diensten van het stads- en OCMW-bestuur, waar mogelijk. Maar ook nu  doen we er alles aan om onze bereikbaarheid en dienstverlening optimaal te garanderen. Wij vragen je wel om niet-dringende zaken uit te stellen en vragen begrip voor eventuele langere wachttijden.  

Hoe maak ik een afspraak? 

-> Voor het afhalen van huisvuilzakken moet je geen afspraak maken. 

Huidige openingsuren 

maandag:        13.00 –19.00 uur

dinsdag:          09.00 - 12.00 uur en 13.00 - 15.00 uur (geen afspraken) 

woensdag:       08.00 – 12.00 uur en 13.00 – 17.00 uur

donderdag:      08.00 – 12.00 uur en 13.00 – 16.00 uur

vrijdag:            08.00 – 12.00 uur

 

Wist je dat...

.. je voor heel wat zaken niet naar het gemeentehuis moet komen. Heel wat documenten, attesten of inlichtingen kan je gewoon online aanvragen. Je krijgt ze vaak binnen enkele minuten in je mailbox geleverd. Dit kan via de knop op de homepagina 'digitaal loket

 

Contactinformatie