De Watergroep brengt je sneller op de hoogte van werken en storingen

7
nov
2022

In de week van 14 november 2022 start De Watergroep met de uitrol van een nieuwe dienstverlening in onze stad. Bij ongeplande storingen zal je vanaf dan automatisch een bericht ontvangen.

Helaas kan het gebeuren dat er er ongeplande onderbrekingen en storingen optreden (lekken, technische problemen ...). Tevredenheidsonderzoeken van De Watergroep leren dat klanten vinden dat de communicatie bij ongeplande waterwerken en storingen beter kan. Daarom starten ze in de week van 14 november met de automatische verzending van sms’en en e-mailberichten bij ongeplande storingen en werken aan de watervoorziening.

De automatische meldingen worden een vast onderdeel van de dienstverlening en worden over alle gemeentes en steden binnen het leveringsgebied uitgerold.

Alle inwoners waarvan De Watergroep via de klantenzone een geldig e-mailadres en/of gsm-nummer beschikt, zullen binnenkort dus automatisch op de hoogte gebracht worden bij een ongeplande waterstoring. In die boodschap geeft De Watergroep telkens mee wat er aan de hand is en wanneer de storing ten laatste terug van de baan is.

De meest recente informatie over storingen en werken is (net zoals vroeger) ook steeds terug te vinden op de website www.dewatergroep.be/storing, en uiteraard ook telefonisch via 02 238 96 99.

Contactinformatie